ayuda siusplau, rapid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tinc 14 anys i avui el meu xic i jo estavem molt calents i amb la pressa me la va ficar sense condò y jo s'e la vaig treure, i a risc d'embaràs? ell no sap si havia liquid preseminal.. que faig?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Quan s'introdueix el penis a la vagina, sempre hi ha risc d'embaràs.(entenent que les dues persones són fèrtils, clar). Per això sempre diem que el preservatiu s'ha de posar des del principì, i poder gaudir del sexe durant i després (no val la pena si deprés estem amoinades tot el dia oi?). Ara només cal que passin els dies per comprovar que no hi hagi embaràs, ja que la pastilla de l'endemà només es pot prendre en les 72 hores següents a la relació sexual de risc.
Estar calents no és una excusa, perquè quan dues persones decideixen tenir relacions sexuals és perquè ja són prou madures i entenen que el sexe és divertit però també demana responsabilitat.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat