com? k? pk?
Pf .... no se que fer....ho hem intentat... ho vam aconseguir un cop però amb molt de mal... cada cop que el meu nòvio i jo ho intentem fer... no mihi cap la seva polla per la mEva vagina... estic molt decebuda i ell molt trist......i em sap molt de greu... només em fa arribar a l orgasme mediant sexe oral i tocantme però no b penetració.... un cop ho vam.aconseguir D un cop però em va fer tant de mal k ho vam deixar... k faig?
IESP

Hola Coolcat!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte a tot el que consultes, et vaig responent:
1. No passa res si no surt bé la primera vegada, ja que hi ha moltes ocasions per tornar-ho a intentar.
2. La vagina és molt flexible, de manera que el seu penis cap de sobres a dins.
3. És important no pressionar-se ni exigir-se molt, ja que els nervis fan que la musculatura de la vagina estigui més tensa, dificultant la penetració.
4. Per una noia, el més fàcil és arribar a l'orgasme amb l'estimulació del CLÍTORIS. Per tant, és normal que l'aconsegueixis amb sexe oral o masturbació, no penetració.
5. El dia que ho torneu a intentar, recordeu que heu d'estar ben excitats tos dos, tenir un preservatiu a mà i anar a poc a poc: un consell és introduir un dit, després dos... Si no funciona, un altre dia serà, però vosaltres ho heu de passar bé igualment!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat