bulimia
Hola, jo aquest estiu ja em veia gorda pero no deia res , desde que vam comença el cole cada dia anava a mes ,no sabia que fer, una dia vaig explota i em vaig possa a plora i a bomita fins que em vaig senti be, desde aquell dia ke deu fer un mes bomito , pero fa com dos setmanes em va agafar un atac d'ancietat , ningu sap el perque.. i bueno vaig deixa de fero pk vaig veure el ke podia porta pero al cap de dos dies vaig comença un altre cop perque si hu faig sentu que soc jo , si no hu faig no em sento be , ara mateix no vui surti al carre, els estudis manaven be treia 6 i 7 i ara trec 3 i 4 , me enfadat amb els mes millors amics i no se que fer...
Sara Bujalance

Hola Ari13. Primer de tot vull donar-te les gràcies per confiar en mi i explicar-me la teva situació. Pel que m'expliques portes un temps passant-ho força malament i sembla que aquest patiment que tens té a veure amb el menjar. Entenc pel que deus estar passant, quan algú comença a tenir problemes relacionats amb un trastorn alimentari se sent molt malament i pateix molt. El fet de vomitar és senyal de que hi ha alguna cosa que no va bé i que s'ha d'arreglar. No poder controlar l'ansietat, ni el vòmit... és molt perillós. El que hauries de fer com abans millor és parlar amb els pares, Ari13, sé que pot ser difícil explicar-lis el que et passa, però és fonamental que els hi diguis per a que te'n puguis sortir i trobar-te millor. Pot ser et fa por que es posin tristos o que s'enfadin, però ja veuràs, quan els hi diguis, que tot i que al principi puguis posar-se nerviosos o trists, de seguida faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te millor, així que mira de trobar el moment per parlar amb ells i explicar-lis el que m'has explicat a mí. Si veus que et costa molt dir-los cara a cara, pots provar d'escriure'ls una carta a on els hi expliquis el que t'està passant i donar-los per a que la llegeixen quan tu no hi siguis davant. Què et sembla? Un petó molt gran!