Sóc lesviana?
Hola, pues jo tinc 13 anys, soc noia i sóc verge.
Sempre he tingut novios (nois) i m'hant atraigut sempre els nois.
Des de fa 1 any o aixi he mirat videos de lesvianas i nosé perquè peró m'exiten moolt!
També mexiten els de gays i una mica els de Heteros que sería el més normal
Siusplau AJUDA! no vull ser lesviana ni bisexual!!!
Vull tenir relacions amb nois:(
Ningú de la meva familia es homosexual.
Sempre digueu que es cosa de la adolescencia...Peró...Nose..
Anissa Ouali

Hola TumblrGirl!!
En primer lloc deixa'm comentar-te una cosa: quan anem coneixen gent que ens agrada o atrau, trobarem persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, també ens podem excitar al veure vídeos de lesbianes o heteros o gais, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda, hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella.
Durant l'adolescència es poden sentir moltes coses perquè és un moment emocionalment molt important i molt potent, hormonalment molt alterat. I sentim coses molt fortes per a moltes persones. Aquestes sensacions que tens veien els vídeos no és res extrany ni ha de significar que sigui homo, hetero o bi, tot això es normal en el moment que estàs vivint, on estem en època de canvis i tant físics com al cap, i experimentant noves sensacions.
Se que hem repeteixo, però el que t'està passant no implica que siguis d'una orientació o un altre, simplement que el teu cap s'excita.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali