Olors...
Hola adolescents. He estat llegint els últims consells i no he pogut trobar cap que em respongues el dubte... Per això he decidit escriure en el consultori...
Tinc parella, per culpa de les vacances, portem uns quants dies sense veurens.
L'últim cop vam fer un pas i li vaig ficar la ma per dins dels pantalons fins tocar-li, tot perfecte fins que ell va intentar fer el mateix.
En el moment, vaig pensar que per a ell podria arribar a ser una mica desagradable la olor que s'et queda enganxada... I per aquest motiu no vaig voler... Va ser frustant per mi i suposo que a ell tampoc li va fer gaire gracia.
Es normal que costi tant desfer-te d'aquesta olor? Com puc evitar-la? Algun metode per fer-la desapareixer?
Ara torna de les vacances, i no desitjo tornar a passar per aquesta situació.
Gràcies per dedicar-hi temps. Petons.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
L'olor de la que parles és la pròpia dels genitals. No és mala olor, senzillament diferent a la resta del cos. El que s'ha de tenir en compte és:
- mantenir una bona higiene diària, amb aigua (si s'utilitza sabó, ha de ser molt poc)
- canviar-se la roba interior cada dia
- utilitzar roba interior que transpiri
Les noies solem tenir aquests dubtes i creiem que la nostra olor és pitjor del que és... Segurament al teu xicot no li semblava pas dolenta, i el que volia era gaudir amb tu.
No has de tractar d'eliminar l'olor, sinó aprendre a acceptar-la com a teva, igual que ha fet el teu noi amb els seus genitals.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat