vull tenir mes austostima
Holaa a m'hi m'agradaria tenir mes autostiama, sempre cuan vaig alfu tinc por que emb diguin que esta malamaent i que s'enriguin. Molta gent diu que la tinc baixa.desde ja fa uns anys! per culpa del meu professor la vaig perdre i la vull tornar a recuperrar que faig!?
MERCIIIII!
Sara Bujalance

Hola adolacents! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Pel que dius portes un temps patint per culpa de l'autoestima i això et fa estar malament. Entenc el teu patiment. Quan fem alguna cosa és normal que volguem fer-la bé, però no sempre ens pot sortir bé tot. A tothom hi ha coses que, a vegades, li surten malament. Equivocar-se és humà i forma part de la vida, ens ha passa a tots. Per això tots tenim dret a equivocar-nos, tu també, dona't permís per equivocar-te! I si algú se'n riu és el problema, de fet la pitjor equivocació és riure de l'error d'un altre perquè tothom s'equivoca! Passa d'aquesta gent, sempre n'hi hauran d'aquestes persones i el millor que podem fer és acceptar que hi són i passar olímpicament d'ells. Dona't permís per equivocar-te (ens equivoquem tots), passa dels antipàtics i valora't positivament! Molts petons!!