Urgent!! Possible embaràs
Hola, volia comentar en el consultori que estic molt preocupada. Resulta que fa 2 dies vaig fer-ho amb un noi, el problema és que ho vam fer sense condó, tot i que jo tenia la regla en aquell moment. Es va escórrer a fora però igualment tinc por d'haver-me pogut quedar embarassada.
M'he plantejat fer-me un test d'embaràs però no sé què fer!!!
ajudaaaaaaa siusplaaaaaaaaauuuu!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
De moment, no hi ha motius que et facin pensar que pots estar embarassada, ja que ell va ejacular fora i no has tingut cap retràs en la regla.
Si el temps passa i estàs amoinada perquè no baixa la regla, sí que és bona idea fer-se el test d'embaràs com tu dius.
Intenta recordar aquesta sensació de preocupació per poder parlar-ho amb ell, ja que no té sentit que tingueu relacions sense preservatiu si després has d'estar tan amoinada. El sexe és per passar-ho bé, no per patir! És millor fer-ho amb condó i no hacer-se de preocupar, no creus?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat