Necessito ajuda, la vaig cagar molt una nit de festa.
Hola! Moltes gracies per l'atencio, i per si arribeu a contestar la consulta.
Us explico, tinc 14 anys i l'altre dia vaig beure molt, massa, i anava molt calenta... de tal manera que a cada tio que em trobava m'hi llençava. Em vaig liar amb 10 tius. Un era un nen petit, d'uns 11 anys, els altres eren tius molt grans, uns "pedes". Recordo que vaig entrar en un cotxe i un noi m'anava ficant els dits i un altre m'anava tocant i fent petons a les tetes... despres no sabia que fer i em vaig començar a treure la roba fins quedar-me nua. Ells van fer el mateix i no recordo que va passar mes. Recordo que despres estava ballant a la pista amb una teta fora perque un noi em va dir que no tenia ovaris a treuremela. Ara m'ha quedat molt mala reputacio, que puc fer? Des de llavors tinc molta picor als genitals... i a la boca, que es el que mes m'espanta...
M'agradaria mantindrem en l'anonimat, gracies un altre cop.
IESP

Hola BarbieGirl!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Si tens picors, els millor és anar al metge, ja que és l'únic lloc on poden ajudar-te i dir-te que et passa, d'acord?
Està clar que beure alcohol té uns riscos, i un d'ells és la pèrdua extrema de vergonya i la disminució de la sensació del risc. Per aquest motiu podem arribar a fer coses que després ens penedim... No has fet res dolent ni és cap delicte, de manera que tampoc t'has de culpabilitzar. Senzillament recorda que no et cal beure tant per passar-ho bé, que és millor quan estàs al 100% i ets tu mateixa :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat