Dubtes
Hola, sóc un noi que té 15 anys i tincs alguns dubtes sobre la masturbació.
1. ¿ Jo encara estic descobrint la meva sexualitat. Masturban-se ayuda a descobrir la meva sexualitat?
2. ¿ És bó masturbar-se 3 vegades a la setmana?
3. ¿ Perque quan acabo de masturbarme i vaig a pixar em fa una mica de dolor , però solament després de masturbar-me, Jo crec que és perque encara no s´ha netejat el conducte on passa el semen , y quan passa
l´orina em fa mal , podria ser aixó?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
La masturbació és una pràctica fantàstica per descobrir com funciona el nostre cos, en nostre plaer i les sensacions que sentim. Amb la masturbació aprenem com, què i de quina manera ens agrada sentir.
No hi ha un nombre de vegades per masturbar-se, el problema apareixeria si deixessis de fer coses, anar a escola, a l'institut, a la feina, etc... per masturbar-te, aleshores si que estaríem parlant d'un problema.
Pel que fa al que ens expliques del dolor, si no fas pipí just després d'ejacular també et fa mal? El millor, sempre que hi ha dolor en alguna part del nostre cos, és consultar a un metge.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat