No soc capaç de tindre un orgasme!
hola! veureu fa molt de temps que vaig perdre la virginitat... la vaig perdre amb 15 i ara tinc 16 casi 17. La cosa es que amb el primer noi que ho vaig fer la tenia molt gran i grossa i sempre que ho feiem sentia molt plaer i arribava al orgasme sempre. Al final ho vem deixar perquè era un obsesiu i els meus pares em van prohibir veure'l i vaig estar messos sense fer-ho i ell sempre em trucava perquè el tinc bloquejat al whats dient-me que em trobava a faltar i si recordava els orgasmes que tenia amb ell i recordantme totes les coses que em feia i em calentava i al final vaig tornar a caure i ens veiem a amagades a casa seva i era el millor sexe que he tingut mai per la por que tenia de que em pillesin , era realment excitant , millor i tot de quan estavam junts. El problema es que ell em veia com algu més que un polvo i jo no volia tornar i va començar un altre cop el problema i vaig aver de tallar 100% la relació amb ell.. total vaig coneixer a un noi de 21 anys ( un any menys que l'altre ) era adorable , em deixava el meu espai, era graciòs i tot anava perfecte... fins que ho vem fer i nose perque pero el primer cop ni quan me'l llepava ni quan me la fotia sentia res , ell es va correr 2 cops i jo vaig ser incapaç d'arribari.. al principi no li vaig donar importància ja que pensava que seria per el primer cop i tal.. pero ho vem provar tots els dies de la setmana , em calentava molt però a l'hora de la veritat no sentia res i havia de fingir-los perquè no es sentis malament i quan arribava a casa em masturbava i arribava al orgasme. Pensava que putser era un problema seu però la cosa esta en que m'he anat al llit amb dos més i no he sentit res de res ni quan me'l llepavan ni quan me la fotien i no entenc perquè soc incapaç de sentir res quan estic fent-ho amb algú.. perquè quan em masturbo jo arribo al orgasme i tot va bé però amb ells no , aver em posen molt els nois no és perquè sigui lesbiana però nose que em pasa ... m'agradaria passarm-ho bé al llit i no puc. I ara he conegut a un noi de 18 que val la pena pero encara no ens em anat al llit i em fa por que amb ell no senti res i nose que fer... si explicar-li , si esperar aveure que passa... es que no entenc perquè em passa això i necessito ajuda , vull tornar a sentir plaer al llit. Gràcies adolescents!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Potser el més important i el que has de començar a fer és deixar de fingir i començar a centrar-te en tu, si no arribes a l'orgasme amb penetració o amb sexe oral potser és que amb ells no tens tanta confiança com amb el primer noi que ens expliques.
Amb aquest noi si veus que no arribes a l'orgasme no esperis a arribar a casa masturbar-te, ensenya-li a ell com ho fas i que ell aprengui com t'agrada sentir, poc a poc us anireu coneixent, et relaxaràs més i podràs poc a poc tornar a sentir en parella.
Si veus que no te’n ensurts, pots demanar ajuda.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat