es bo?
Hola,
És dolent masturbar-se molt? Pot ser que tant masturbar-te faci que sentis menys? Tinc dies però ultimament molt, unes 2 o 3 vegades al dia, i avegades només un. I quan estic amb el meu nòvio em costa més arribar al orgasme i no sé si es per això. Ajuda si us plau. Gràcies.
Anissa Ouali

Hola Mumu! la masturbació no és dolenta ja que com sempre diem, és l'eina que tenim per conèixer el propi cos, les zones que més agraden i exciten.
Quan fem una cosa de manera excessiva, o amb molta angoixa i pressa, el problema no és la masturbació, sinó que angoixa o preocupa? ja que aquest estat és el que ajuda a no sentir tant o que doni la sensació que el cos no s'excita ni gaudeix tant.
Això passa quan l’òrgan sexual més important en comptes d'estar gaudint del moment, excitant, passant-ho bé... està preocupa o angoixa per alguna cosa (això pot passar també en parella).
Espero que això t'ajudi a fixar-te si la masturbació és fer angoixa, pressa... o fins i tot avorriment o només per arribar a l'orgasme sense parar-se a sentir.
Una abraçada! Anissa Ouali, @AniOuali