masturbacioo!!!????!?
hola, quan em poso els dits tardo molt a arribar a lorgasme pero hi arribo, en canvi quan em toco el clitoris amb 1 minuit hi arribo, es nomal??
Aleshores, un cop hi he arribat metre em toco el clitoris i em poso els dits noto com una explosio de plaer que dura molt poc pq sem tanca la vagina i mhe de treure els dits perque no ho puc aguantar mes, es normal? es lorgasme?
es dolent tocarse algunes nits?
perdo per explicarme tant aixi pero es que tinc auqest dubte.
Anissa Ouali

Hola :)!
No és gens estrany que triguis menys temps en arribar a l'orgasme tocant el clítoris que no pas introduint els dits, ja que hi ha molta més sensibilitat al clítoris que a l'interior de la vagina (hi ha tan poca sensibilitat a l'interior que poques dones poden arribar a l'orgasme per exemple només amb penetració).
Quan descrius les sensacions que tens, l'explosió de plaer, la sensació que la vagina es contrau... estàs descobrint el teu orgasme, així que sí!
Tocar-se o masturbar-se no és dolent, és l'eina que tenim per conèixer el propi cos i les sensacions que més agraden o exciten!
Gràcies per les teves consultes! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali