¿quee em passa???
hola,t'explico, el 24 de juny m'havia de venir la regla pero no em va venir (tinc 18 anys i la tinc molt irregular i va tardar molt a venirme, als 17 aprocsimadamentt), a mitjans de juliol vaig tenir relacions sexuals amb preservatiu pero vaig notar que estava tot molt moll per alla (pot ser que fos semen i m'entres ala vagina??? crec que es casi impossible, o simplement era el meu flux o el que sigui meu)
al juliol tampoc em va venir la regla i ara a l'agost estic en aquests dies i tampoc em be.
que pot se que em passi? que es la regla que em ve irregular o que? a la meva mare tambe li passava que durant 3 mesos no la tenia,.. m'ha dit que de moment no anem al metge perque es normal pero tinc por per si puc estar embarassada, cada dia i penso i estic nerviosa i aixo tambe pot fe que retrassi la regla
Anissa Ouali

Hola :)! Com estàs? Fa setmanes de la teva consulta i desconeixem si ja ha vingut la menstruació.
Les menstruacions irregulars són molt comunes, hi ha moltes noies que els hi passa. Sobre el que dius de la relacions sexuals, és molt important revisar que el preservatiu s'hagi col•locat bé, no es mogui durant la relació sexual i un cop s'acabi veure que no tingues cap forat, fent-li un nus o omplint-lo amb una mica d'aigua.
Quan tu dius que estava tot molt moll per allà, no podem saber si era semen o el flux de la lubricació.
Aquest dubtes, que generen angoixa, nervis ..., més el fet que la teva regla sigui irregular pot fer que la menstruació encara s’endarrereixi més. Per aquest motiu, l’ideal és fer una visita al metge per veure que no hi hagi embaràs.
Recordeu sempre veure que la protecció ha funcionat correctament!
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali