Correr's
Hola!
Ja fa com tres mesos que tinc relacions sexuals amb el meu nóvio, i el meu dubte és que cap de les vegades m'he corregut. És a dir, han hagut cops que més tard he anat al labavo i he trobat un líquid que normalment no tinc.
Pot ser que no em corri al moment sinó una mica més tard de l'orgasme?
Gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Sluj! en la teva consulta ens falten dades per poder donar-te una resposta més clara. En tot cas, et volia consultar si en les relacions sexuals utilitzeu preservatiu? Si és que no, aquest líquid podria ser el semen que ha pogut quedar en la zona vaginal o l’interior (Recordeu que el preservatiu protegeix del risc d’embaràs i gran part de les infeccions de transmissió sexual). En cas que s’utilitzi preservatiu, aquest líquid pot ser per la lubricació acumulada que queda després de l’excitació a la part interior dels genitals i que mica en mica va sortint.
Espero haver-te pogut ajudar! Gràcies per la teva consulta!
Anissa Ouali, @AniOuali