Novio
Hola!! Hi ha una amiga meva que es fa talls per culpa del seu novio, tampoc menja no fa res. Li dic que el deixi o vagi al metge. Pot ser que estigui obsessionada per ell?
Anissa Ouali

Hola!!!
Potser la teva amiga està passant una etapa on en pot estar sentit certa inseguretat amb si mateixa, ja sigui per què amb el novio ho estigui passant malament, com per algun altre situació. Quan ens fem mal a nosaltres (amb talls o no menjant) per fer front als problemes (per exemple amb el novio, com és el cas de la teva amiga), no ens adonem del mal que ens estem fent i que això no solucionarà la situacions difícils.
Tot això no és fàcil d'entendre per algú que estigui passant per una etapa així, i per aquest motiu, és molt important que li donis suport i l'ajudis a entendre que així no és fer front als problemes, ja que no és solucionen. Ajuda-la a parlar amb un adult de confiança. Se que és molta responsabilitat i en el cas que vegis que no deixà de fer-ho, ajudar-la també és que puguis parlar tu amb un adult de confiança (pare, mare, tutor,...)
Moltes gràcies per la teva consulta i per ser una gran amiga! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali