Atracons
Hola!
El meu problema es que des de fa un temps faig una dieta que vaig demanar a la doctora per aprimar-me una mica (no es que estigui grassa pero m'ajuda a conservar la linia) pero a vegades cuan estic sola a casa em pego un atracon de menjar. Despres de fer-ho em sento fatal, pero no penso vomitar perquè no vui ser una anorexica, que puc fer per evitar-los?? Un petó!
Sara Bujalance

Hola bloggera! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que expliques fa un temps que estàs tenint problemes amb el menjar, problemes en forma d'afartaments. Els afartaments (atracons) es donen per ansietat, i l'ansietat, a vegades, ve perquè no hem menjat prou, és algo així com que la gana s'acaba convertint en ansietat. Si amb aquesta dieta no menges prou és possible que això et porti a fer afartaments. Fas molt bé de no vomitar, el vòmit no serveix per aprimar i és molt perillós per la salut provocar-se'l. El millor que pots fer és explicar-li als teus pares i a la doctora això que et passa, així t'ajudaran a evitar-los, com abans els hi diguis, abans podreu trobar-li una solució. Molts petons!!