Cap fet un lio
Hola adolescents, tinc el cap fet un lio. Fa dos caps de setmanes vaig fer-ho amb un amic meu, ja que anava molt pedo. Aquest m'ha dit que no vol re serio, ni jo tampoc! Això va ser un "buff... que bé!". El problema és que estic tontejant amb un tio des de a fa temps per whatsapp i ell va molt directe, vol el que vol. No sé si demanar-li consell al meu amic, perquè als meus altres amics em fa corte explicar-lis. Què faig, segueixo amb ell de tonteig fins que es cansi, li dic que vale, ho faig amb ell...?! Ajuda siusplau. Petons
Elena Crespi

asdfgh... quin seria el motiu que et faria tenir relacios amb aquest noi del whatsapp? Dius que ell sap el que vol i que va a lo que va però... i tu? què vols? Sempre que tinguis relacions sexuals amb algú hauria de ser perquè tu realment vols, independentment de les pressions. Sembla que a tu t'agrada el tonteig amb ell i , de moment, no vols res més, per tant, planteja't bé fins a quin punt estàs disposada a tontejar i fins a quin punt estàs disposada a arribar.
Només tontegeu per whatsapp? us veieu en persona? també és important interaccionar en "carn i ossos" amb algú amb qui vols tenir alguna cosa més ja que per missatges es poden dir moltes coses però el feeling es té pell amb pell.
Pensa-t'ho bé!
Cuida't!
Elena Crespi i Asensio - @Tarongesenceres