sexe
hola!! una pregunta, tinc 15 anys, a la meva edat ja ser que ets una "guarra" per fer l'amor i el que sigui... però fisícament, el meu cós està preparat per perdre la virginitat? I m'he de depilar la part intíma per fer-ho? Recomaneu fer-ho amb gilette o amb çera?
mil gràcies, un petó enorme!!😘
Anissa Ouali

Hola!!!
Quan parlem de tenir relacions sexuals, no parlem de ser una guarra, ni tampoc podem dir una edat determinada per poder tenir-ne.
Però hi ha una cosa molt important, el cap i el cos han de sentir-se preparats! Hi abans de pensar en la penetració, és ideal conèixer el propi cos, el cos de l'altre, estar a gust amb la persona... tot això ajuda a saber si una persona es sent preparada o no.
La depilació no és obligatòria, cadascú ho decideix. L'ideal per depilar les zones genitals és fer-ho amb un professional, ja que fer-ho amb un mateix amb cera pot fer molt de mal, i amb cera s'ha d'anar amb compte de no fer-se cap tall.
Espero haver-te pogut ajudar!! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali