masturbació femenina
hola! bé jo tinc 15 anys i em masturbo avegades però recentment quan ho faig hem surt sang, no sé si és normal? I una altra cosa, si el masturbo, quan perdi la virginitat hem farà menys mal? o no té res a veure?
gràcies, petons!😘😘
Anissa Ouali

Hola!!!
Quan et masturbes, introdueixes els dits? a vegades amb es ungles és pot fer alguna petita ferida i que la sang vingui d’aquí. Fixa't si es per aquest motiu o no. Si vols assegurar-te o et fa mal, molèstia... mai esta de més fer una visita al metge.
Respecte als dits, comentar-te que introduir els dits no és masturbació (ja que les zones més sensibles dels genitals femenins estan a la part exterior), i tampoc te relació amb el dolor en la primera relació sexual (el dolor va més lligat a la tensió, nervis o angoixa que fa que la musculatura de la zona vaginal estigui més en tensió i pot provocar dolor si en aquest moment s'intenta que hi hagi penetració. Per això l'ideal sempre és sentir-se preparat i anar a poc a poc.
Espero haver-te pogut ajudar!! Un petonas!
Anissa Ouali, @AniOuali