SOS - Impossible 1r cop
Hola, bon dia!
Jo tinc 17 cap a 18 anys, i ja farà uns mesos estic tontejant amb un noi de 17 (un any menys que jo). Fa un parell de setmanes que ens estem veient en privat, es a dir, els nostres amics no saben res i ho mantenim d'amagat.
Durant els dies que ens hem vist ja hem agafat molta confiança i és com si ens trobéssim en una relació encara que no tinguéssim cap nom establert. Els dos som verges, i alguna vegada ja hem parlat de que sí que volem fer-ho i que ens veiem preparats per a mantenir relacions sexuals, només ens falta trovar un lloc adequat i temps.
L'altre dia, va sorgir l'oportunitat, pero van haver-hi alguns problemes, el problema principal, és que crec que al ser verge tinc la vagina molt por dilatada, pel que ens va ser imposible la penetració i després de probar-ho diversos cops o vam deixar anar per un altre dia.
No es que no m'exciti, però suposo que dels nervis jo no estava gens lubricada i entre això i que sóm verges ens va ser impossible.
M'agradaria que em donessiu alguns consells per a que la próxima vegada que ho intentem acabi sortint tot rodó (dins de que sóm inexperts i caldrà agafar-hi pràctica, es clar)
Moltes gràcies! :)
Anissa Ouali

Hola Guismo97!
Les primeres relacions sexuals, poden generar molts nervis, i és difícil estar tranquils i relaxats. Ingredients molts importants per excitar-se. Et deixo uns consells que recomanem des de l’equip del consultori de sexualitat:
• Estaràs nerviós o nerviosa i no tot sortirà perfecte
• Explica a la parella que estigui amb tu en aquell moment quines coses t’estan bé i quines et fan sentir incòmode, agafeu-s’ho amb calma i no aneu molt a sac.
• Busqueu un lloc on estigueu tranquils i no us molesti ningú (ja s’està prou nerviós com perquè a sobre estigueu patint per si algú us enxamparà)
• Tria algú amb qui tinguis un feeling especial i fes-ho perquè vols, no perquè et sentis obligat o obligada
• I utilitza sempre, sempre, sempre, preservatiu (i controleu que estigui ben col•locat durant tota la relació sexual)
Esperem que això us ajudi en el proper moment, però recordeu que la pressa no ajuda, no atabalar-se i, anar mica en mica, encara que la propera tampoc vagi “rodo”.
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali