Dubtes sobre ser bisexual
Hooola!!
Em dic Núria i tinc uns quants dubtes sobre si m'estic tornant bisexual o simplement lesbiana o son tonteries.Explico:
Doncs avans estava obsesionada amb el sexe home-dona i sempre estava pensant en aquest tema ( fa quatre anys o aixi),i ademes mirava sexe per internet, ja no ho faig nomes quan tinc temps, i en lloc de mirar sexe normal miro sexe lesbic perque em posa mes.Vol dir alguna cosa? Bf ajuda siusplau.Hi ha altres motius: Les meves m'expliquen que els hi han fet una paja als seus lios i tot i jo penso que asqueros pero quan m'explica una lesbiana les seves aventures amb noies no penso que asqueros si no que penso jo tambe ho vull provar.Jo tenia una novia en plan mote i ho vaig explicar a una amiga de l'insti a classe i l'altra gent ho va sentir i va dir que jo era bi i tot i la veritat no m'ha agradt cap noia pero pel carrer me les miro com si fos un noi que mira a les noies...Estic molt confusa tu.
Moltes gracies espero que m'ajudeu! ai aquestes hormones😜
Moltisimes gracies sou els millors adolescents valoreuvos!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
1. No, mirar sexe lèsbic no vol dir que tu siguis lesbiana. Normalment, la pornografia lèsbica sol agradar a les noies perquè té un caràcter més eròtic.
2. El fet que sí que et vingui de gust experimentar sexualment amb noies, si que pot indicar que t'agrada no creus? No ho sabràs fins que no ho provis, està clar!
3. El fet de mirar a noies pel carrer pot significar moltes coses, no només la teva orientació sexual (pot ser, senzillament, per comparació)
És difícil definir-se i posar-se una etiqueta, així que et demanaré que no et forcis: deixa que passi el temps i ja veuràs com un dia o altre t'enamoraràs d'algú, sigui noi o noia. I amb el temps, també veuràs quin tipus de persona t'agrada i t'atrau més... però de moment, intenta no analitzar-ho tant, ja que no pots tenir la resposta fins que t'enamoris :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat