Nose si estic preparada.
Hola, ahir el meu novio em va propossar de perdre la virginitat, pero nose si estic preparada, ell em recolza i em diu que sense presses, pero esq nose com fer-ho ni re. Tinc 14 anys, ell també, m'he estat informant pero esq pff... no m'en ensurto nose que fer. Estic molt nerviosa! Anem equipats, amb condó i lubricants, nose d'on u ha tret, portem casi 2 mesos junts... que faig? aniria molt ràpid fen-ho ja? Ami em ve de gust pero... i si no u faig com ell vol? i si no entra? i si l'imen o el condó es peta? pff... consell i/o ajuda!!
Gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Crec que yu mateixa ja et respons...
Que t'ho hagi demanat, no vol dir que estigues preparada. Està bé que sigui tan sincer i responsable (pel tema dels preservatius), però tu pots dir que encara no és el moment. Si ho fas amb tantes pors, és fàcil que surti malament i quedi un mal record.
Tens 14 anys (tu saps que ets jove) i porteun només 2 mesos (normalemnt fa falta més temps per agafar confiança, tot i que depen de la persona). Et diria que no et forcis ni tinguis pressa, ja que hi ha temps per tot! A més, abans de la penetració hi ha moltes coses a fer i avançar a poc a poc, no trobes?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat