Por a que es trenqui el condó
Fa un temps que tinc nòvio i mantenim relacions sexuals, sempre amb condó. Mai se'ns ha trencat ni res, però coneixo a molta gent que sí, i això em neguiteja una mica. Sé que es un mètode molt bo,dels millors i molt fiable, però al conèixer tants casos de ruptures doncs no estic gaire tranquila i crec que això fa que no disfruti del tot amb les relacions sexuals... A més tinc la regla irregular, i encara em fa patir mes!
Què em recomanes?
Gràcies!
IESP

Hola paretblanca!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
tens raó dient que el preservatiu és un mètode molt fiable!
és difícil que es trenqui, i si passa hi ha solució: anar a buscar la pastilla de l'endemà al metge (és gratuïta) o a la farmàcia (té un cost de 20€). És lògic que tinnguis por, però les probabilitats d'embaràs són mooolt baixes si utilitzes preservatiu.
Evidentment, si veus que no estàs mai tranquil.la, hi ha l'opció de fer servir un altre mètode anticonceptiu. Per saber quin et va millor (pastilles, anell...) és necessari que vagis al ginecòleg/a, d'acord?
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat