**********Orgasme*****
Bones, tinc un problema que fa menjar-me molt el cap... sóc lesbiana i al principi de fer-ho amb la meva novia arribava molt ràpid al orgasme, pero ara despres d'un mesos tardo molt mes en arribar i hi han cops que fins i tot deixo d'exitar-me. El cas es que m'agrada i tinc ganes de fer-ho amb ella, pero per aquest motiu ella es pensa que no m'agrada com m'ho fa i que ja no em posa, pero no ès així. L'altre cosa, es que sóc molt sensible d'allà i si em toca directe fins i tot arriba a fer-me una mica de mal o molèstia, pot ser que tingui algo a veure?
Últimament cada cop que ho fem em desmotivo molt, no sé que em passa i em fa por que per culpa d'aixó em deixi o algo...
IESP

Hola Sadness!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Vaig per ordre:
1. El fet que ara triguis més, pot deure's a alguna cosa que hagi canviat? Potser al principi feieu alguna cosa diferent? El teu orgasme depen de tu, de manera que és el tu cap qui et donarà la resposta. Intenta recordar què feies diferent abans, quan Sï tenies orgasmes fàcilment o més ràpid :)
2. El clítoris és un òrgan molt sensible, i és normal que pugui arribar a ser molest. Quan passi, podeu utilitzar un lubricant o inclús roba interior posada, tot per a que no hi hagi tant contacte. També pots, en el moment que resulti molest, fer-ho tu mateixa, ja que saps a la perfecció on tocar i quina pressió fer.
3. Intenteu no obsessionar-vos amb els orgasmes, ja que no són un termòmetre de si esteu bé o no com a parella. Com més t'hi capfiquis, més difícil serà sentir-los, ja que no són un acte voluntari. Les relacions sexuals són per gaudir-les des del principi, no per obtenir un orgasme i ja està, oi?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat