Preocupada
Hola! Primer de tot gràcies per respondre.
Doncs be, fa poquet estava amb el meu novio i no vam arribar a fer-ho pero estavam apunt. Va haver contacte entre els seus genitals i els meus sense protecio i bueno ens vam preocupar pel que pogues pasar. Tot i aixo ja em va venir la regla com de costum sense cap alteracio ni rees, com em ve sempre pero m'han dit que a vegades et penses que es la regla i no ho es, nomes son perdues i tot i aixi pots estar embarassada. Jo estic segura que si que es la regla perque no te alteracions. Ames no me la va ficar ni es va correr, per tant hi havia poquisimes posibilitats.
Jo sempre li dono mil voltes a tot i per aixo encara hi penso i em preocupa una mica. M'hauria de preocupaar o no? Moltissimes gracies!!!
Pd: agrairia que no publiquesiu aixo com a noticia que a vegades ho feu! Mersiiii
IESP

Hola helena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Pel que expliques, està clar que no estàs embarassada. Segurament era la regla el que vas tenir, així que no et preocupis més.
Has d'intentar gaudir de la teva sexualitat sense estar amoinada per qualsevol cosa, ja que sinó serà impossible que estiguis bé. Si ell jo ejacula ni a l'entrada ni dins de la vagina, podeu estar tranquils, d'acord?
Ara bé, si ja esteu en aquest nivell d'experimentació, el millor és que tingueu preservatius a mà i així no us pilla per sorpresa! D'aquesta manera estareu ben tranquils :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat