Pillada monumental
Hola, em dic Clàudia i tinc un problema que no sé què fer.
Ting un germà tres anys més gran que jo i sempre ha sigut el típic "folleti". Però ara fa dos anys que està amb la mateixa noia, és molt guapa, molt agradable i simpàtica.
L'altre dia, vaig arribar a casa una hora més d'hora i quan vaig anar a la habitació del meu germà ha dir que ja era a casa, el vaig trobar mantenint relacions sexuals amb un altre noi. Del xoc, no ho vaig entendre al principi i em vaig pensar que era la seva novia. Però quan vaig veure que era sexe anal vaig dubtar.
No m'atreveixo a parlar amb ell, perquè em sembla bé que sigui gay, però em fa molta ràbia que li hagi posat els cuernos a la nòvia i que no m'hagi dit res de que és gay.
Què faig? Li dic a la nòvia? Parlo amb ell? Vaig al metge?
Anissa Ouali

En primer lloc, amb qui has de parlar és amb el teu germà, i poder comentar-li que et fa ràbia que li hagi posat els cuernos a la seva novia. No serà fàcil, però ell agrairia que ho parlis amb ell abans de comentar-li a un altre persona, ja que això forma part de la seva intimitat. Segurament a ell també li resulta difícil parlar amb tu per la situació que el vas enxampar i per això no ho ha fet.
Deixa'm comentar-te un altre cosa: quan anem coneixen gent que ens agrada o atrau, trobarem persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda, hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella. (per això no podem dir si el teu germà es gay o no, però tampoc tenim per què definir-ho).
Pot ser que el teu germà simplement senti atracció per aquest noi, o potser hi ha enamorament, sigui el que sigui, qui ha d'anar descobrint això, sense pressa i sense pressió és ell.
Espero haver-te pogut ajudar! I moltes gràcies per confiar en nosaltres i utilitzar el consultori! un petó!!
Anissa Ouali, @AniOuali