Re de re
Hola!!!
Fa bastant temps (des de l'abril d'aquest any) que tinc la regla. El que passa esk no tinc gens de pit. Tinc 14 anys i em comença a preocupar ja que la gent que coneixo que esta com jo no te la regla.
Que faig? Em creixeran els pits? De moment no porto ni sustents ja que amb un top faig
Gràcies
Elena Crespi

Hola neni1! doncs el canvi encara l'estàs fent per tant potser encara pots fer canvi. Això et pot ajudar una visita al metge perquè valorarà com estàs i en quin moment estàs del teu desenvolupament.
De totes maneres, és important que aprenguis a estimar el teu cos tal qual sigui (ara encara està canviant) tinguis molt o poc pit.
De fet, si mires al teu voltant, trobaràs a noies que tenen el pit gran i també el pit petit, per tant, hi ha de tot i tots els tipus de noies agraden, evidentment. Però, per sobre de tot, el més important és que tu t'agradis tal i com ets... per tant, és important que et miris amb bons ulls.
Una abraçada!
Fins aviat!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat