no puc mes SK 14/8/15
hola
el meu problema és que m'agrada un noi més gran que jo el té 18 i jo 14 ... però aquest no és el problema en realitat perquè a mi m'agraden els nois més grans i tal ..
el que em passa és que quan jo tenia xicot em lie amb el, estàvem a casa meva el va començar a tocar-me i tal a mi em gust ..Però quan el em va dir de fer-ho jo li vaig dir que no i llavors ell em va dir: val amor no passa res.
I vam començar a parlar del que el volia i ell em va dir ara no vull res enserio i em ire al poble ... quan vingui al setembre ja començarem a parlar més i pot ser que a sortir perquè estic enamorat de tu
Després que pas això parlem a tal, i després d'una setmana deixo de parlar-me i pas un mes, i em va tornar a parlar i jo li vaig dir perquè m'has parlat el em va dir perquè necessitava pensar i tal jo li vaig dir val.
Ara jo no tinc xicot des de fa un mes o així i estic super enmaorada de l'I pfff NO ATUR DE PENSAR EN EL, però ara el passa de mi no em parla ni res ..
i no se que fer no paro de mirar el seu facebook, el seu WhatsApp, i el seu ask ... AHIR LI PARLI PERÒ NO M'HA CONTESTAT PERÒ TAMPOC M'HA DEIXAT EL VIST
si us plau ajudar-me no se que fer .... perquè des que el coneixement estic enamorada d'ell i ara que el passa de mi ni em parla ni res doncs estic d'baixón ..no tinc ganes de res, hauria d'anar al PSICÒLEG PER ESO? '?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La veritat és que és dur enamorar-se d'algú que no sent el mateix per nosaltres... a tots ens ha passat! Però no podem forçar a ningú a enamorar-se de nosaltres ni a ser la nostra parella, ja que això ha de sortir del cor.
Hauràs de ser forta i saber que a la vida tot dóna moltes voltes! Potser ara no és el vostre moment, i vindrà més endavant. O potser d'aquí uns dies tu sents menys per ell... Ningú ho sap perquè és el futur!
De moment, intenta estar entretinguda, queda amb els amics, fes coses que t'agradin.. el temps ajuda a estar millor i veure les coses amb més claredat. No cal anar a un psicòleg per aquest tema, però si veus que passen el dies i segueixes igual, sí que pots demanar ajuda! (a molts pobles, hi ha un Punt Jove on informen dels recursos que tens). Molts ànims!!!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat