MISSING la REGLA
Holaaa :)
Doncs be, jo estic en una situació estranya que ja em preocupa bastant. Tinc la regla des de fa que anava a 6è fara 4 anys o així,la tenia més ben dit. Sempre ha estat regular i perdia bastanta sang, tanta que tinc anèmia. Farà cosa d'un any vaig decidir que volia ser una persona sana i vaig canviar la manera d'alimentar-me, simplement volia cuidar el meu cos, sense fer cap bogeria i anant a una nutricionista i tal... Els resultats son genials, vaig fer-me unes proves i realment estic esplèndida per dintre i em sento super be tan per dintre com per fora. Aquí el problema, al mes de febrer em va deixar de venir la meva abundant regla i em vaig preocupar, cap al abril ho vaig dir a ma mare i vam anar al metge, les anàlisis fantàstiques i l'únic que van poder dir-me era que potser havia reduït la ingesta d'alguns greixos necessaris i que havien afectat a les hormones etc. Sorprenentment dos dies desprès em va venir la regla, però des de llavors (mes d'Abril) ni rastre. Vam anar al ginecòleg i una infermera ens va dir: "Ohhh mi hija esta igual no te preocupes" i al final no vam ni entrar. Ara encara no m'ha vingut i la veritat es que em trobo bé. Perquè pot ser? Ma mare ma dit que no hi pensi que encara em trigarà més en venir...
Es estrany que estant tan be per dintre això passi? Es normal o m'he de preocupar? No serà càncer o algo no? Pfff quin lio macareno tuuu
Graaaacies. Petonetsss.
IESP

Hola Miouu!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si ja vas anar al metge, hauràs de confiar en les seves paraules. A més, també la teva mare et diu que no et preocupis...
És cert que la regla marxa quan hi ha una pèrdua de greix o un canvi de pes brusc. Si l'anàlisi t'ha sortit bé i estàs menjant sa, potser és que el cos s'està acostumant.
Em sap greu, perquè jo sóc psicòloga i no puc ajudar-te en temes de nutrició. Potser el millor seria escriure al Consultori d'Alimentació, i que la Sara et pugui resoldre millor el dubte.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat