Masturbació femenina
Hola! Fa poc que he començat a tocar-me i tinc varies preguntes.
-Hi ha un punt on sento bastant de plaer, i em comencen a tremolar les cames i tot el cos. Però no crec que arribi a l'orgasme. Com ho sabré si arribo? Que haig de fer més per arribar-hi?
-Se suposa que les noies em de treure algun líquid o no?
-He llegit que hi han noies que es masturben amb un coixí, en que consisteix? I algun altre mètode a part dels dits?
-I la última pregunta, quina forma té el clítoris i més o menys on està situat?
Moltes gràcies :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
- L'orgasme és una sensació molt subjectiva, perqwuè cada persona la viu diferent. Es tracta d'un moment on la sensació de plaer és més intensa que abans, i tot seguit el cos queda relaxat.
- No sempre. Hi ha noies que ejaculen i noies que no, però aquesta ejaculació no va lligada a l'orgasme, ja que es pot expulsar abans de sentir-lo.
- El coixí serveix per fregar-se el genitals, estimulant sobretot el clítoris. Qualsevol manera de fregar-lo, pot causar molt plaer!
- El clítoris està situat a la part superior d'on s'uneixen els llavis de la vulva. Està cobert per un caputxó, i quan la noia està excitada, el clítoris es fa més gran i es veu més. Una bona manera de veure'l és amb un mirallet :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat