urgent plis no se que fer 24
Hola,
desde fa uns dies el meu novio i jo fem skype per la nit i doncs ens toquem i tot...pero es que ell no se li empalma i li costa molt de que es corri...es normal? jo no es que sigui una experta amb aixo.. i com em puc corre? no em surt quan estic fent skype i m'estic preocupant bastant :c
i tinc por de liarme en ell per fero malament, sempre em poso molt nerviosa al primer lio amb cada nova persona i per molt que intenti posarme tranquila sempre em poso nerviosa i me acabo blokan i no se que fer >-<
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
No has pensat que el fet que sigui per Skype, no us dona la confiança i tranquil.litat confiança? Normalment és més fàcil quan estàs cara a cara, ja que a través de l'ordinador tot és molt més fred.
A més, si encara no us heu liat, és lògic que costi arribar a l'orgasme d'aquesta manera.
Em dóna la sensació que us heu saltat un pas!
Les xarxes socials estan bé per estar al dia de tot, informar-se, i veure fotos.. Però es complica si les utilitzem per parlar de les nostres emocions o volem connectar amb algú. En el cas d'Skype és molt útil per persones que ja tenen confiança.
Intenteu quedar algun dia, i no pressionar-vos. Els orgasmes i les ejeaculacions ja vindran més endavant, primer de tot heu d'estar còmodes l'un al costat de l'altre. No tingueu pressa perquè hi ha molt temps per gaudir! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat