masturbació
Hola!
Volia preguntar si és nornal que em faci mal quan em fico els dits. Sóc una noia de 14 anys i fa poc que practico la masturbació d'aquesta manera en comparació amb el temps que porto masturbant-me fent-me fregues. He llegit altres consultes de noies que tenen el mateix problema i els hi heu dit que has d'estar molt excitada per que no et faci mal. Tot i així, crec que sí que algún cop almenys he tingut moltes ganes. Pot ser que encara no hagi arribat a aquest punt tant alt d'excitació i per això em faci mal?
Moltes gràcies!!
IESP

Hola Sindria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Aquest mal podria deure's a que la musculatura no està del tot relaxada, a que no estàs ben lubricada o inclús a les teves ungles (poden arribar a rascar).
Si malgrat fer-ho tot correctament et fa mal, no continuis forçant, d'acord?
Una opció és anar al metge i consultar-ho, per saber que estigui tot físicament correcte. No cal que expliquis que ho preguntes perquè has intntat ficar-hi els dits si no vols, ja que també es pot notar el dolor intentant ficar un tampó els dies de la regla (cosa que també pots provar aviam si no et fa mal!)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat