L'estimo
Hola adolescents.cat,
Necessitava parlar amb algú sobre tot allò que em ve passant des de fa un temps.
Us poso en context, des de principi de curs, m'agradava un noi, aquest noi va començar a tontejar amb mi cap al mes de març, un dia em va dir de quedar i no podia perquè tenia clase d'anglès, al cap d'uns dies el vaig veure amb una noia més jove que jo, la noia tindria uns 14 anys. Resultava que ella li havia dit de començar a sortir i anaven agafats de la mà, etc. Un dia ell va comentar que a aquesta noia la volia deixar, així va ser al cap d'un mes. Pocs dies després em va obrir xat i em va dir que volia estar amb mi de "lío" i a mi m'agradava i li vaig dir que si, la primera vegada que vam quedar va ser tot molt bonic tot, em va tractar molt bé, em va dir que li agradava jo quan li vaig fer una pregunta em va abraçar molt fort i jo poc a poc em vaig adonar que estava enamorada, vam quedar un altre dia, a casa seva quan no hi eren els seus pares i ho vam fer, s'ens va trencar el condó i vam anar a comprar la píndola del dia després junts. Vam quedar un altre cop, però jo començava a notar que ell era distant, un dia el vaig veure parlant amb una amiga i jo clarament estava gelosa, altre dia va parlar amb una altra amiga i va resultar que en veritat havia parlat ell de que si amb mi era diferent (sense dir noms) que hi havia confiança i tot això.
Però jo em vaig enfadar pe whatsapp i va dir ell que era millor ser amics i fora.
Un mes després em va obrir whats i em va dir que jo anava dient que m'havia liat amb ell, però cridant pel carrer quan jo només s'ho vaig explicar a una amiga i després de tallar. L'amiga no ha dit res perquè estava fora i quan li vaig dir que només s'ho havia dit a ella, em va dir que em bloquejava. Un dia després, va trucar-me dues vegades un número ocult i no ho vaig agafar. Dies després, fa una setmana, em van fer preguntes per ask, que amb qui ho faria de l'institut i em van preguntar per tal que la resposta fos el seu nom però no vaig dir res, estic segura que va ser ell. em va dir puta quan jo no ho he fet amb cap noi més. Mirava fins fa uns dies els meus snaps, però ara li ha tornat a donar mg a les fotos de la noia amb la que va estar abans de mi, no sé que pensar. Jo l'estimo massa i el més fort és que l'hauré de tornar a veure a totes les classes.
Moltíssimes gràcies pel vostre temps perdut amb mi,
Un petó gegant.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Abans de tot, t'he de recordat que cap noi té dret a insultar-te d'aquesta manera! És una actitud masclista i molt infantil... Potser t'hauries de replantejar si realment t'agrada aquest noi.
Sembla que té una part bastant negativa i manipuladora, no creus?
...Si vol saber què penses que t'ho pregunti directament no de manera anònima.
...Si vol estar amb altres noies que ho faci, però que sigui sincer amb tu
... Si sent rumors sobre tu, que vingui a consultar-ho abans d'acusar-te.
Has explicat que tu l'estimes, però perquè vas conéixer la seva part que et va encantar. La realitat és que té més parts no tan maques, així que tu decideixes si vols aguantar-ho o, pel contrari, passes pàgina ja que no val la pena patir tant!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat