M'excito però no arribo
Hola!
Bé, tinc 16 anys i volia fer la consulta perquè he començat a tenir relacions sexuals amb el meu nòvio i el problema és que no he arribat cap dels cops.
M'excito molt i tot, però no em corro.
També passa que... Quan em masturbo sí que hi arribo (sé que em direu que busqui els llocs on em fa més plaer i ho parli amb ell, però és que ja els conec...)
Potser és pels nervis dels primers cops o no sé.
No sé si hi ha més noies que els hi passa o és que tinc algun problema.
Moltíssimes gràcies guapos.♥
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Si quan tens relacions amb ell, t'estimules igual que quan ho fas sola, ja tens molt guanyat!
El que és cert és que quan estem amb una altre persona, la cosa canvia, ja que solen haver més nervis i aquelles ganes de "quedar bé".
És important que estiguis tranquil.la i et deixis portar. No has de buscar l'orgasme obligatòriament, ja que és un acte involuntari fruit de l'excitació: com més ens capfiquem en sentir-lo més difícil és!
Ja veuràs que amb la pràctica acabes gaudint de la relació, hi hagi orgasme o no :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat