he conegut a un noi i...
Hola!! Primer de tot donar-vos les gràcies per llegir la meva consulta.
El cas és que aquest estiu he conegut a un noi que no es molt guapo, però em posa molt. Pot ser perquè és alt i fort. També crec que un motiu que m'atrau és que ell ja ho ha fet. No sé què fer perquè hi ha dos problemes:
1) no crec que ho hagi de fer encara, ja que tinc 15 anys i sóc verge. Jo estaria segura si ho fes amb ell però em faria vergonya mirar després als meus pares, ja que sempre m'han dit que m'haig d'esperar als 17.
2) és força difícil que passés res perquè tots dos sabem que ens agradem (es nota) però cap dels dos fem el pas. Tot i així no vull tenir cap relació seria amb ell, només un simple "aquí te pillo aquí te mato". Com puc fer que hi hagi aquesta connexió sexual entre els dos? Quin ambient ha d'haver-hi i tot això? (no vull parlar amb ell d'aquest tema, vull que passi sol)
Gràcies!! Petons
IESP

Hola Sindria!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
1) Ets TU qui tries quan vols tenir relacions sexuals, no els teus pares. Segurament ells t'han dit aquesta edat perquè volen que estiguis segura. En realitat, recordem que el fet que t'excitis o tinguis curiosistat no vol dir que ho hagis de fer ja! està bé que t'ho plantegis, busquis informació... també pots tornar-ho a parlar amb ells si teniu confiança. No es tracta de demanar permís, però sí aprendre a demanar consell de persones que t'estimen. Tu acabaràs fent el que tu creguis, ja que és el teu cos.
2) Això que comentes de "no ho vull parlar i vull que passi sol" sembla més tret s'una pel.lícula romàntica, no trobes? El sexe no funciona d'aquesta manera, ja que no existeix la telepatia. En el sexe real, les persones han de parlar, tenir confiança, poder dir el que senten.. i més si és la primera vegada! A tots ens agradria ser uns experts, però això és impossible sense un aprenentatge, oi?
Recorda que les pelis són pelis... A la vida real cal ser valenta, natural i sincera :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat