AJUDA URGENT
Mira... es que... estaba amb el meu novio, el te 13 (es dels petits) yo ara faré els 13. I estavem fent petons... y estabem cachondos, fem que 'ho feiem' amb roba... i ell vol 'toquetearme' una mica... nose si es normal, estic fatal. AJUDA MOLT COMPLETA LA RESPOSTA SIUSPLAU. Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
El que et fa estar fatal és que ell vol tocar-te i tu no vols que et toqui? Si és això, la resposta és clara, digues que no vols que et toqui, que encara no, davant un "no" en quelcom sexual només hi ha una resposta, i és respectar el "no". Un "no" és un "no", sempre!
El que comentes que fèieu "fer-ho com si ho féssiu però amb roba" es diu petting, és una forma de tenir relacions sexuals molt plaent, amb molta excitació i sense risc d'embaràs ni d'Infecció de Transmissió Sexual. Si seguiu gaudint d'aquesta forma endavant! I si encara no vols que toqui el teu cos per anar més enllà, simplement digues "no, encara no".
Ànims i una abraçada!
Helena Angel @HelenAL
Anissa Ouali
Hola Alba_Catalana!!!
En l'etapa en que us trobeu les hormones, emocions, ganes,... estan revolucionats i el despertar de la sexualitat també està relacionat amb tot això. És molt normal que quan hi ha petons, carícies, el cap també s'escalfi i vulguem conèixer (“toquetear”), i investigar més tant el nostre cos com el cos de l'altre.
El més important de tot, és no fer res que no vulguem, i sentir-nos a gust amb aquelles coses que volem i tenim ganes de fer. Per aquest motiu, si en qualsevol moment, mentre hi ha petons, algun dels dos, no vol anar a més, no li ve de gust, no té per què haver-hi “toqueteamientos” (un no és un no).
Sentim no haver-te respost tan ràpid com ens agradaria!! i espero haver-te ajudat! una forta abraçada
Anissa Ouali, @AniOuali