ESTIC MOOLT GRASA?
Hola,
Tinc 14 anys, madeixo 1,58 i peso 56 kg per les consultes que he vist hi ha mooltes nenes que estan moolt b comparades amb mi i volia assegurar-me, si no estic b de pes em podrieu ajudar si us plau, em veig gorda de panxa i cuixes pero la gent diu que no, pero jo si que ho veig.
GRÀCIES :)
Sara Bujalance

Hola *oliu*! El teu pes és correcte per la teva alçada, així que pots estar ben tranquil.la, estàs bé! Per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és necessari que mengis de tot, equilibrat i que facis esport habitualment. De fet, l'esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses la panxa i les cuixes. Tot i així, recorda que encara estàs creixent i el teu cos està madurant, ja veuràs com a mida que vagi passant el temps, el teu cos es va "amotllant". I, sobretot, no et valoris només pel teu físic, per trobar-te bé i estar contenta amb tu mateixa és necessari que et valoris per com ets en conjunt com a persona, no només pel físic. Molts petons!!