Soc ninfòmana?
Hola!
Porto tres anys amb el meu novio que té 22 anys (jo tinc 16) i ja em fet l'amor moltes vegades.
Sempre estic calenta i penso en fer-li moltes coses i que ell m'he les fa a mi...
Quan fem l'amor i arribem a l'orgasme tots dos, encara tinc més ganes, i ho fem un altre cop, i un altre i un altre... així moltíssimes vegades, arribem a fer més de 8 orgasmes... (fins i tot en una tarda vam utilitzar un paquet sencer de condons)
Un cop, m'estava vestint quan ja me'n anava a casa meva, i encara jo volia fer-lo per ultima vegada.
Haig de dir que abans de fer l'amor ens prenem droga (cristall), alcohol i fumem, però igualment...?
tot això es normal? li passen a més persones? he llegit per google que les persones ho fan dos o tres cops i ja no tenen més ganes... i diuen que el millor sexe dura de 15 a 30 minuts i poder ell i jo estem 2-3-4h
tinc por de ser una addicta al sexe, perquè he llegit que és un problema molt greu...
que puc fer per controlar-me a mi mateixa? ho he intentat però res funciona.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
vaig per pas per pas:
- Tenir una addicció al sexe (el que es coneix com nimfòmana, en femení) implica tenir una pèrdua de control i un malestar a causa d'això, ja que es deixen de fer altres coses per tal de tenir sexe. I no ha de ser amb la parella, sinó a qualsvol lloc de qualsevol manera... Com et pots imaginar, algú que viu això no ho passa bé, tot el contrari.
- No hi ha coses "normals" al sexe, cadascú fa el que vol i com vol. No et comparis tant i gaudeix de la teva relació de parella com us agradi a tots dos.
- Per últim, recorda que l'ús de drogues i tenir relacionss exuals no ajuda en absolut! Les drogues canvien el funcionament del nostre cervell, fent que no estiguem al 100% i exposant-nos a riscos. És millor tenir relacions amb el cap clar i sent un/a mateix/a!
Espero haver-te resolt els dubtes!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat