No en tinc ni idea!
Hola!
Tinc 13 anys y encara no tinc la regla, y tampoc tinc molt de pit. Les meves amigues si que en tenen, y no tenen una gran diferencia de edad amb mí. Voldria saber si quan em vingui la regla, de cop el meu cos començará a formarse més rápid, és a dir, començare a tindre més pit, ...
Gracies y petons!!!
IESP

Hola Anònimaambestil!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El cert és que quan una noia comença a tenir la regla, el cos també inicia els canvis corporals propis de la pubertat. De fet, alguns d'aquests ja es poden veure abans!
Però com sempre diem, cada noia és un món, i tot dependrà molt de la genètica.
Amb 13 anys ets molt jove, i tens molt temps per endavant! Segur que el teu cos anirà creixent i t'hauràs d'anar adaptant a ell. És natural que et comparis, però tot arriba... no cal tenir pressa :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat