s'està cansant de mi?
Hola! Tinc un petit problema i aquest és que a mi al principi em va començar a agradar un noi i aquest doncs em feia cas i tal i nose sembalva que jo li agrado o agradava i cada dia m'obria per whats app amb un cor i em responia la moment pero avui casi no em parlat i em fico nerviosa per que penso qeu potser no li agrado.. Ademes quan ens veiem cara a cara nomes em somriu i no em diu res, tinc vergonya de dir-li algo cara a cara i penso que li estic deixant d'agradar o algo :(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per un dia que no et parli igual que la resta no significa que li hagis deixat d'interessar.
Llegint la teva consulta, dona la sensació que quan dius "avui casi no em parlat", et refereixes al whatsapp, i efectivament si només "parleu" a través del mòbil i cara a cara no, és normal que sentis que si un dia no t'escriu, ja no li interesses.
Potser una cosa que podríeu fer és parlar més cara a cara i no escriure-us tant per whatsapp, ja que així si un dia no t'escriu però heu parlat, ja sentiràs que li interesses. El whatsapp fa que fem suposicions i sovint aquestes són negatives i ens ho fan passar malament. Cara a cara si alguna cosa no encaixa ho podem preguntar al moment i veure la seva expressió facial.
Si t'has de quedar més tranquil·la demana-li si ha canviat quelcom entre vosaltres. I que ell t'indiqui si ha passat quelcom o simplement tenia un mal dia, o s'ha deixat el telèfon a casa.
Helena Angel @HelenaAL