urgeeeeeeeeeeeeeent!!!!!
Hola!Primer de tot vull que això sigui super anònim i espero que no es vegi el meu nom real si us plau, te que ser molt anonim!
El cas és que jo mai m'habia fet dits i aquesta setmana vaig quedar amb el meu novio i me'n va acabar fent... el cas es que avui he entrat a adolescents.cat i he vist aquelles recomenacions per l'higiene intima d'una noia i he vist que deieu que sempre t'has de rentar les manes avans de ferte dits i això, i quan el meu novio m'ho va fer no s'habia rentat les mans i acabava de fumar i pfff estic molt preocupada perque no vull agafar cap infeccio i no crec que n'hagi agafat perque només va ser un cop i molt poc rato... per un cop no pasa res no? mentre no ho torni a fer no crec que hagi agafat res... Esque no els hi vull dir als meus pares que el meu novio mha fet dits i que em portin al metge, em diran guarra i m'odiaran...
Moltes gràcies<3<3<3<3
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Tranquil.la, el teu nom real no surt pas!
Si tinguessis una infecció, ja ho hauries notat amb picors o coïssor... de manera que no t'has d'amoinar gens! Però per les properes vegades, recordeu tenir una bona higiene, i que si el teu xicot t'introdueix els dits, és impotant que els tingui nets i que no estiguin tacats de semen (si abans ha ejaculat ell, per exemple).
En segon lloc, el que has fet no és pas dolent... forma part del teu aprenentatge i de la teva sexualitat. No hauries de sentir-te com una "guarra", ja que això és un pensament que ens inculquen des del masclisme: com a noi tens drets a gaudir del teu cos, sempre que respectis als demés!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat