Masturbació amb dits
Hola,
Mira heu parlat sempre de la masturbació femenina a través del clítoris, i tinc gairebé 15 anys i vull provar de ficar-me els dits. Ho he provat algun cop però no sabia com fer-ho i com que no notava res parava. Em podríeu donar algun consell de com es masturba amb dits?
Moltes gràcies!
IESP

Hola Laieta00!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Precíssament, sempre recomanem estimular el clítoris, perquè dins de la vagina hi ha poca sensibilitat. Per tant, és normal que si ho has provat algun cop, hagis sentit molt menys que quan toques per fora...
Quan hi ha noies que es masturben només "fent dits", introduint un o varis a la vagina, sol ser a causa de la confusió: des de sempre ens diuen que la vagina dóna molt plaer i que hem de ficar alguna cosa per sentir un orgasme, però això no és cert! La vagina pot ser plaentera, igual que ho pot ser el coll, els pits... Però l'òrgan sexual per excel.lència és el clítoris :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat