Ess noorrmaal?
Hola! A veure, jo només volia preguntar si es normal que sempre hem mulli les calcetes per culpa del 'moc' o com es digui que surt de la vagina. Sempre he de portar compreses perque sino acabo amb les calces xopes i fa una olor una mica desagradable la veritat... Ja fa un any que tinc la regla i tot aixó.
A, i per cert, ja que estic: Tinc la regla des de gener de l'any passat(2014) i hem baixa cada dos mesos sempre, no passa res o ha de venir cada mes?
Gracieeees:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
- El fluxe vaginal (aquest moc que dius) és ben natural, però és cert que pot resultar incómode. Això passa principalment els primers anys dels canvis corporals, com t'està passant a tu. No queda una altra opció que acostumar-se i tenir paciència (amb el temps s'acaba reduint)
- La regla pot trigar 2 o 3 anys en tornar-se regular, tot i que algunes noies no l'acaben de tenir mai del tot regulada (això significa que hauria de venir cada 28-30 dies). Si és una cosa que t'amoina molt, podries anar al metge a consultar-ho i quedar-te més tranquil.la :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat