Sisplaaau necessito resposta nose com feruu
Hola, voldria ser anonima nose si hem sortira el nom pero espero que no.
Aveure, tinc novio de fa un temps ja i estem a la fase de les palles i els dits i aquestes coses, però en fa vergonya perque nose com fer una palla i u vull fer. I també em fa vergonya que en faigue els ditets. Em vull depilar però nose com. Ajuda si us plaauho demanoo!! Moltes gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Una cosa: si tens tants dubte i pors, vols dir que és el moment? Recorda que no cal que et forcis, i que no has de demostrar res a ningú.
La sexualitat ha de ser un procés agradable, sense que ens generi angoixa!
Amb el temps i la confiança, aniràs sentint-te més segura! Ningú neix ensenyat, de manera que és natural que no sàpigues ben bé com fer-ho... tampoc ho sap ell segurament! Per això és important que sigueu sincers i no feu veure que en sabeu, perquè llavors hi ha el risc que quedar en evidència, oi? Si esteu còmodes tots dos, serà més fàcil preguntar a l'altre què li agrada i com!
No tinguis pressa i ja veuràs com tot arriba :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat