Tinc alguns dubtes sobre un noi
Hola!
Veuràs, a mi m'agrada un noi des de fa uns 4 mesos i mig i bueno va al meu institut i les meves amigues diuen que li agrado perque a l'hora del pati sempre em mira, i quan vaig amb algun noi o em veu abraçada a algun noi em posa mala cara (aixo m'ho diu la meva millor amiga, jo no el veig). Sempre que passa per davant de la meva classe em busca pero esque despres quan anem junts pel carrer casi no em parla ni res, i crec que m'he penjat d'ell de veritat. Una amiga meva m'ha dit que li digui el que sento per ell perquè diu que ell sent el mateix pero no n'estic segura.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació!
Si ell t'agrada i coincidiu junts però en aquell moment parleu poc, podries dir-li "i què m'expliques", dona-li conversació si a ell li costa més, i conèixe'l, si ell t'agrada i a ell li agrades, el primer pas per a anar a més és que us acosteu i parleu, vosaltres dos.
El que veuen els teus amics i amigues et pot ajudar a veure el que tu no veus, però els que heu de parlar sou vosaltres dos.
Per tant, ànims i força! Dona-li conversa, busca moments per compartir amb ell i intenta expressar el que sents, quan puguis i estiguis preparada.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL