em fa cosa dir-li :(
Bones adolescents!!! primer de tot gràcies per mirar la meva consulta. Es molt i molt urgent, mireu la meva novia es guapíssima i molt llesta però te un simple problema. Quan anavem a fer-lo li vaig ficar els dits (perdó per ser aixins de directe) i vaig ensumar una olor no molt agradable i provenia de la seva vagina. Ara be la pregunta, com li puc dir INDIRECTAMENT que es netegi les parts de abaix i que es depil·li el pèl púbic. MERCI ADOLESCENTS!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És un tema força delicat, ja que pot ser sensible a susceptibilitats. En primer lloc, dir-te que els genitals fan olor, és normal, són genitals, els teus també fan olor, encara que a tu no t'ho sembli.
Podries començar per dir-li que tu et netejaràs abans de fer res perquè ella no noti olors, potser d'aquesta manera ella també pensa en netejar-se en aquell moment.
Pel que fa a la depilació, és decisió seva, si vol o no vol depilar-se, no ha d'impedir res que ella vagi depilada. Tu vas depilat? Si tu no vas depilat no pots demanar a la teva parella que es depili, no creus?
Com veus, és cosa de dos, si tu fas, pots demanar, sinó.... pots ferir-la emocionalment.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat