masturbaciooooo femeninaaaaa!
Primer de tot vull felicitar el consultori per fer un treball tant exel·lent i resoldre tants dubtes.
Soc noia (per si de cas) i un dia estavem parlant de sexe i les meves amigues em van preguntar si m'havia masturbat mai. Jo vaig dir que no ja que era totalment cert. I elles em van dir que dona molt de plar si ho fas de la manera adequada. El que vull saber és com es masturba ja que m'han dit que dona molt de plaer i vull apandre a masturbar-me. Espero que em pogueu ajudar amb aquest tema ja estic molt interessada amb ell. Vull apendre a masturbar-me ja, però, evidentment, sense fer-me mal.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Per a masturbar-te primer de tot has de conèixer el teu cos, per tant, abans de res, agafa un mirall i mira els teus genitals, un cop els coneguis, aleshores ubica el clítoris.
Un cop localitzis el clítoris, ja pots començar a tocar, prova les sensacions que et produeix estimular la zona del clítoris, de dalt a baix, de dreta a esquerre, en forma de rodones, etc... ves jugant amb la velocitat, amb els itmes, etc...
Si vols et passem un enllaç de les estudiants d'infermeria on podràs veure diferents formes d'estimular-te
BOJWa8takY
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat