Que em pot passar si...
Hola! últimament desde fa uns 2 mesos no tinc massa gana i no esmorzo ni a casa ni a l'institut, tambe em salto bastant el berenar ja que vull estar una mica més prima i tenir una mica més de cadera. Si segueixo així puc acabar amb anorèxia o algún transtorn alimentari?
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Sí, si segueixes així pots acabar patint un problema greu com un trastorn alimentari! és molt perillós que saltis àpats i mengis tant poc! És molt perillós per la teva salut mental, perquè pots acabar patint un trastorn, i també per la teva salut física, estàs creixent! Pots tenir molt problemes de creixement si no t'alimentes correctament! A més, saltar-se àpats i menjar poc no serveix realment per aprimar, perquè arribar un punt que el teu metabolisme s'acostuma a rebre tan poc aliment i podriem dir que "apren a engreixar" tot i menjar poc (de fet, els estudis científics demostren que la la gent que no esmorza, amb el pas dels anys té molta més tendència a patir obesitat!!). Si menges de tot, equilibrat i fas esport habitualment no tindràs cap problema per mantenir-te en un pes correcte. És necessari que parlis amb els pares d'això que t'està passant, ells t'ajudaran a que la preocupació pel pes no es converteixi en un problema i a menjar correctament. Molts petons!!