incapaç...
Hola!!
Doncs bé, sóc una noia de 17 anys que fa temps que manté relacions sexuals...i és cert que els nois amb qui ho he fet m'agradaven, però MAI, remarco MAI he arribat a un orgasme amb cap d'ells...i clar em fa "corte" dir-lis que no he "acabat" i fingeixo que estic satisfeta. He arribat en un punt que realment m'agradaria arribar a l'orgasme amb la persona amb qui ho faig; perquè sola cap problema, però amb algú sóc incapaç...i mira que ho he fet amb nois que ho feien molt bé, però res. I una altra cosa, m'agrada molt tenir relacions sexuals sense parella, o sigui allò de "aquí te pillo aquí te mato" o sovint em masturbo mirant... (MOLT sovint), saps? Més d'una vegada he pensat que sóc adicta al sexe, podria ser? I si ho sóc, que hauria de fer? És normal..? Esque em sento una mica coïvida perquè la majoria de noies que conec o bé són verges o tenen parella estabe, i clar, jo vaig saltant de flor en flor...i nose, potser es perquè estic enganxada al sexe?
Moltíssimes gràcies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una addicció al sexe és igual de complicada que qualsevol altre addicció, i no genera satisfacció, en general ja que la persona pot arribar a deixar de fer coses de la seva rutina diària per tenir sexe o per masturbar-se, per exeple no anar a treballar, no anar a buscar els fills a l'escola, etc... per tenir sexe. Per tant, és un problema greu!
L'altre cosa és que tu siguis inquieta sexualment i t'agradi jugar, és molt diferent a ser addicta al sexe.
Si sola aconsegueixes arribar a l'orgasme l'únic que has de fer per arribar-hi en parella és ensenyar-li a l'altre com ho fas, guia'l, indica-li de quina forma t'agrada sentir-ho i que ell ho vagi fent. Ell no té perquè saber com funciones tu, per tant, és responsabilitat teva indicar-li.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat