un altre cop jo
fa uns 3 mesos vaig ana a un metge especialitzat en dietetica i en una semana vax perdre 2 kilets! en total em vaig fer 8 kilets en 1 mees! el cas es que dspres van venir festes i igual q els vaig baixar els vaig tornar a pujar de coop!
io soc conscient del q vull i vax a fer pero em falta algun suport... els meus pares n volen fer dieta i jo si.. no se com fer-ho perque jo n soc la que esta a la cuina
Sara Bujalance

Hola almbebe1! Compte amb aquestes dietes que fan aprimar tants quilos en tan poc temps! Acostumen a provocar efecte rebot, que vol dir que tan ràpid com els perds, els tornes a pujar! Això és així perquè aquest tipus de dietes prometen un miracle, una cosa que no és possible: el cos no accepta pèrdues de pes tan ràpides, per això després el torna a guanyar. El millor per mantenir un pes correcte és menjar de tot i equilibrat (com ens indica la piràmide alimentària) i fer esport (com a mínim 3 cops a la setmana). A més, has de tenir en compte una cosa, sent adolescent i estant en època de creixement és molt perillós que facis dietes d'aprimament perquè et pot mancar algun nutrient fonamental pel teu desenvolupament! Menja de tot i equilibrat, i fes esport! Ja està, amb això ja n'hi ha prou. De totes maneres, si la preocupació pel pes no et marxa, parla amb els pares per a que et puguin ajudar a trobar-te millor i si cal, provar de veure un altre metge. Un petó!